دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید امیرعلی با نام بری تا کی

دانلود آهنگ امیرعلی به نام بری تا کی با بالاترین کیفیت

Download New Music By AmirAli Called Beri Ta Key

ترانه و آهنگسازی: نیما قاسمی ؛ تنظیم: مصطفی سلطانی ؛ میکس و مستر: امیرعلی

 

عکس دانلود آهنگ جدید امیرعلی با نام بری تا کی

 

دانلود آهنگ جدید امیرعلی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید امیرعلی در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

متن آهنگ امیرعلی با نام بری تا کی

 

بری تا کی از تو عکسی که تو قابه
تورو هی نگات کنم هی وقتی عذابه
تو بری بدون من دلِ دیوونه من
نمیدونی چیکار میکنه با من و دنیامو این هوای سرده خونه من
بری تا کی با خودم از تو بگم هی
تو خیالت بمونم تنهایی تا کی

دانلود آهنگ جدید امیرعلی با نام بری تا کی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.