دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید احسان الدین معین با نام آره آره

دانلود آهنگ احسان الدین معین به نام آره آره با بالاترین کیفیت

Download New Music By Ehsanoddin Moein Called Are Are

ترانه و آهنگسازی: احسان الدین معین ؛ تنظیم: امین ابراهیمی ؛ میکس و مستر: نوید صالحی زاده

 

عکس دانلود آهنگ جدید احسان الدین معین با نام آره آره

 

دانلود آهنگ جدید احسان الدین معین با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید احسان الدین معین در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

متن آهنگ احسان الدین معین با نام آره آره

 

اشکام میریزه روی گونه هام
خنده نمیمونه رو لب هام
یادم نمیره لحظه های بودنت باهام
سخته گذشتن از تو و علاقت
فکرت نمیذاره شبا بخوابم
برگرد که بی تو طاقت ندارم
آره آره دلم هواتو کرده باز دوباره
اگه نباشی بی تو کم میاره
دلم یه بیقراره
آره آره دلم میخواد بهت بگه دوباره
تموم لحظه هام تورو به یاد من میاره
به یاد من میاره


جای خالیت تموم لحظه هامو پر کرده
از خدا میخوام روزای خوبمون برگرده
من دیوونم دیوونه نگاه عاشقونت
کاش بازم بشه بهم بگی دوست دارم عزیزم
من تموم زندگیمو به پای تو بریزم
من دیوونم دیوونه یه لحظه با تو بودن
خوب میدونم هر کاری واسه داشتنت میکنم
برگرد
آره آره دلم هواتو کرده باز دوباره
اگه نباشی بی تو کم میاره
دلم یه بیقراره
آره آره دلم میخواد بهت بگه دوباره
تموم لحظه هام تورو به یاد من میاره
به یاد من میاره

دانلود آهنگ جدید احسان الدین معین با نام آره آره

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ با نام دیوار

دانلود آهنگ فرزاد فرخ به نام دیوار با بالاترین کیفیت

Download New Music By Farzad Farokh Called Divar

ترانه و آهنگسازی: فرزاد فرخ ؛ تنظیم, میکس و مستر: امیرعلی حیدرزاده

 

عکس دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ با نام دیوار

 

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

متن آهنگ فرزاد فرخ با نام دیوار

 

عاقبت تقدیر بین ما دو تا دیوار ساخت
از منه آزرده دل دیوانه بیمار ساخت
عاقبت عشقت مرا رسوای این دنیا کرد
دور شدم از چشم تو من ماندم و یک کوه درد
خاطراتت میزند آتش به قلب و جان من
روح من را میبرد پیش تو ای مهربان من
من هنوزم میپرستم چشم زیبای تو را
عشق تو بر من جفا کرد بی وفا با من چرا
من غرورم را شکستم تا منو تو ما شویم
از خودم هر بار گذشتم تازه هم شیدا شویم
من هنوزم میپرستم چشم زیبای تو را
عشق تو بر من جفا کرد بی وفا با من چرا


حال که از چشم تو و عشق تو من دور شدم
آنقدر محو تو بودم دگر کور شدم
آن زمانی که نگاهت را به قلبم کاشتم
کاش میفهمیدی عاشقانه دوستت داشتم
کاش میشد خاطراتت را فراموش کنم
آتش عشق تو را هر لحظه خاموش کنم
آنقدر دیوانه وار دور تو میچرخیدم
تازه فهمیدم چقدر بیهوده میجنگیدم
بیهوده میجنگیدم بیهوده میجنگیدم
من غرورم را شکستم تا منو تو ما شویم
از خودم هر بار گذشتم تازه هم شیدا شویم
من هنوزم میپرستم چشم زیبای تو را
عشق تو بر من جفا کرد بی وفا با من چرا

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ با نام دیوار

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین با نام لعنتی

دانلود آهنگ فرزاد فرزین به نام لعنتی با بالاترین کیفیت

Download New Music By Farzad Farzin Called Lanati

ترانه: مهدی ابراهیم نژاد ؛ آهنگسازی: فرزاد فرزین ؛ تنظیم: آرتین زمانی ؛ میکس و مستر: حسین پور معصومی

 

عکس دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین با نام لعنتی

 

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

متن آهنگ فرزاد فرزین با نام لعنتی

 

بدون تو کجا برم وقتی با هم این کوچه رو قدم زدیم
دیگه باید باور کنم رفتنو تو نیستی و بهم زدیم
مگه میشه یادم بره عشق از ذهن آدم بره
مگه میشه بدون تو تو این شبا خوابم بره
لعنتی مگه بهت بد کرده بودم
لعنتی من که بهت وابسته بودم
لعنتی الان کجایی لعنتی
لعنتی مگه بهت بد کرده بودم
لعنتی من که بهت وابسته بودم
لعنتی الان چجوری راحتی


هر کجا نشستم از تو میگفتم
تو که دنیامو بهم ریختی غریبه
یه روز سردی میاد که مثل من
میشکنه دلت رو یه آدم دیگه
تو که احساس منو باور نکردی
منی که یه عمری عاشق تو بودم
یه روزی میفهمی از مردم این شهر
من تو زندگیت یه اشتباه نبودم
لعنتی مگه بهت بد کرده بودم
لعنتی من که بهت وابسته بودم
لعنتی الان کجایی لعنتی
لعنتی مگه بهت بد کرده بودم
لعنتی من که بهت وابسته بودم
لعنتی الان چجوری راحتی

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین با نام لعنتی

دانلود آهنگ جدید مهدی سوری با نام دیوونه عاشقتم

دانلود آهنگ مهدی سوری به نام دیوونه عاشقتم با بالاترین کیفیت

Download New Music By Mehdi Souri Called Divoone Asheghetam

ترانه: مهدی سوری ؛ آهنگسازی و تنظیم: نوید بهبودی ؛ میکس و مستر: ایمان احمدزاده

 

عکس دانلود آهنگ جدید مهدی سوری با نام دیوونه عاشقتم

 

دانلود آهنگ جدید مهدی سوری با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید مهدی سوری در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

متن آهنگ مهدی سوری با نام دیوونه عاشقتم

 

تو که هستی کنارم من دیگه با دنیا کاری ندارم
سرمو دائم رو شونت میذارم تو بری کم میارم
عطر موهات تو هوا میپیچه از همه دنیا جدام
باور کن بدجوری من بی تو تنهام با تو آرومِ دنیام
چی داری تو چشات راه میام پا به پات هر لحظه عاشق ترم
فکرت نمیره از سرم خیلی با تو بهترم دیوونه عاشقتم
چی داری تو چشات راه میام پا به پات هر لحظه عاشق ترم
فکرت نمیره از سرم خیلی با تو بهترم دیوونه عاشقتم


روت حساسم و همیشه تورو بیشتر از خودم میخوامت
نمیذارم اشک بیاد از چشات من حتی میمیرم برات
چی داری تو چشات راه میام پا به پات هر لحظه عاشق ترم
فکرت نمیره از سرم خیلی با تو بهترم دیوونه عاشقتم
چی داری تو چشات راه میام پا به پات هر لحظه عاشق ترم
فکرت نمیره از سرم خیلی با تو بهترم دیوونه عاشقتم

دانلود آهنگ جدید مهدی سوری با نام دیوونه عاشقتم

دانلود آهنگ جدید عماد با نام بغلم کن

دانلود آهنگ عماد به نام بغلم کن با بالاترین کیفیت

Download New Music By Emad Called Baghalam Kon

ترانه: عماد ؛ تنظیم, میکس و مستر: شاهین متولی

 

عکس دانلود آهنگ جدید عماد با نام بغلم کن

 

دانلود آهنگ جدید عماد با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید عماد در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

دانلود آهنگ جدید عماد با نام بغلم کن