دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آلبوم جدید دال بند با نام کلاغ سفید

دانلود آلبوم دال بند به نام کلاغ سفید با بالاترین کیفیت

Download New Album By Daal Band Called Kalagh Sefid

آلبوم کلاغ سفید، اثر جدید گروه دال است. این آلبوم نیز در امتداد اثر قبلی دال، گذر اردیبهشت، در سبک تلفیقی قرار دارد. کلاغ سفید شامل هشت قطعه با نام‌های، کلاغ سفید، زمستان، فصل آخر، سرزمین ما، روزهای آخر اسفند، آبی بیکران، نیمه خاموش و شبیه یک رویا است. آهنگسازی قطعات توسط شایان شکرآبی انجام شده و ترانه سرا غزل مهدوی است. امین هدایت، میلاد سعدی و یزدان بهمنی نیز سایز همراهان گروه دال هستند. میلاد درخشانی نیز در قطعه نیمه خاموش با گروه همکاری کرده و در نقش خواننده و نوازنده عود ظاهر شده است.

 

عکس دانلود آلبوم جدید دال بند با نام کلاغ سفید

 

دانلود آلبوم جدید دال بند با لینک مستقیم

دانلود آلبوم جدید دال بند در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

دانلود آلبوم جدید دال بند با نام کلاغ سفید

 

دانلود آهنگ جدید سروش هامون با نام هوامو داشته باش

دانلود آهنگ سروش هامون به نام هوامو داشته باش با بالاترین کیفیت

Download New Music By Soroosh Hamoon Called Havamo Dashte Bash

ترانه و آهنگسازی: میثاق راد ؛ تنظیم: سعید ساشا ؛ میکس و مستر: محمد کلهر

 

عکس دانلود آهنگ جدید سروش هامون با نام هوامو داشته باش

 

دانلود آهنگ جدید سروش هامون با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید سروش هامون در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

دانلود آهنگ جدید سروش هامون با نام هوامو داشته باش

 

دانلود آهنگ جدید عماد با نام سمیره

دانلود آهنگ عماد به نام سمیره با بالاترین کیفیت

Download New Music By Emad Called Samireh

ترانه و آهنگسازی: عماد ؛ تنظیم, میکس و مستر: متی اِلکت

 

عکس دانلود آهنگ جدید عماد با نام سمیره

 

دانلود آهنگ جدید عماد با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید عماد در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

متن آهنگ عماد با نام سمیره

 

سمیره سمیره دلم پیشت گیره
تاپ تاپ قلبم با قدمات ضرب میگیره
سمیره سمیره نفسم درگیره
اون چشمای سیاته اگه نباشی دل میمیره
سمیره سمیره دلم پیشت گیره
تاپ تاپ قلبم با قدمات ضرب میگیره
سمیره سمیره نفسم درگیره
اون چشمای سیاته اگه نباشی دل میمیره


حرفای قشنگت به دل من میشینه
از خنده هات معلومه که طعم لبات شیرینه
وقتی که راه میوفتی تو کوچه و خیابون
میپره از فکر تو سرم منطق و دین و ایمون
سمیره سمیره دلم پیشت گیره
تاپ تاپ قلبم با قدمات ضرب میگیره
سمیره سمیره نفسم درگیره
اون چشمای سیاته اگه نباشی دل میمیره
سمیره سمیره دلم پیشت گیره
تاپ تاپ قلبم با قدمات ضرب میگیره
سمیره سمیره نفسم درگیره
اون چشمای سیاته اگه نباشی دل میمیره


سمیره سمیره دلم پیشت گیره
تاپ تاپ قلبم با قدمات ضرب میگیره
سمیره سمیره نفسم درگیره
اون چشمای سیاته اگه نباشی دل میمیره 

دانلود آهنگ جدید عماد با نام سمیره

دانلود آهنگ جدید بهنام توکلی با نام چشم

دانلود آهنگ بهنام توکلی به نام چشم با بالاترین کیفیت

Download New Music By Behnam Tavakoli Called Chashm

ترانه: حامد نوروزی ؛ آهنگسازی: بهنام توکلی ؛ تنظیم: علی احمدیان ؛ میکس و مستر: هومن آرا

 

عکس دانلود آهنگ جدید بهنام توکلی با نام چشم

 

دانلود آهنگ جدید بهنام توکلی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید بهنام توکلی در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

دانلود آهنگ جدید بهنام توکلی با نام چشم

 

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی با نام نرو بیا

دانلود آهنگ مجید اصلاحی به نام نرو بیا با بالاترین کیفیت

Download New Music By Majid Eslahi Called Naro Bia

ترانه: آمین ؛ آهنگسازی, تنظیم, میکس و مستر: مجید اصلاحی

 

عکس دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی با نام نرو بیا

 

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

متن آهنگ مجید اصلاحی با نام نرو بیا

 

من برم برات بجز خودت چی میمونه
از دلت که عاشقم شده چی میمونه
فکر نکن فقط من از جدایی میترسم
شایدم تو باخته باشی کی میدونه
هرچیم نباشه هردومون که میدونیم
بین ما من از تو بیشتر عاشقی کردم
بین ما یه چیزی هست که خیلی وقتِ نیست
دنبالش تا وقتی که پیداشه میگردم
نرو بیا تو بی من نمیتونی نرو بیا اینو خودت میدونی
نرو هی بعد تو تنها میشم بگو که برمیگردی تو پیشم
نرو بیا تو بی من نمیتونی نرو بیا اینو خودت میدونی
نرو هی بعد تو تنها میشم بگو که برمیگردی تو پیشم


بی دلیل و بی بهونه عاشقم کردی
لحظه های خوب زندگیمو کم کردی
رفتی و تموم خاطراتمون گم شد
فکر نکن همینجوری میتونی برگردی
هرچیم نباشه هردومون که میدونیم
بین ما من از تو بیشتر عاشقی کردم
بین ما یه چیزی هست که خیلی وقتِ نیست
دنبالش تا وقتی که پیداشه میگردم
نرو بیا تو بی من نمیتونی نرو بیا اینو خودت میدونی
نرو هی بعد تو تنها میشم بگو که برمیگردی تو پیشم
نرو بیا تو بی من نمیتونی نرو بیا اینو خودت میدونی
نرو هی بعد تو تنها میشم بگو که برمیگردی تو پیشم

دانلود آهنگ جدید مجید اصلاحی با نام نرو بیا