دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید فرزان ملک زاده با نام قدمت رو چشمام

دانلود آهنگ فرزان ملک زاده به نام قدمت رو چشمام با بالاترین کیفیت

Download New Music By Farzan Malakzade Called Ghadamet Roo Cheshmam

ترانه: مریم حیدرزاده ؛ آهنگسازی: حمید عسکری ؛ تنظیم: گروه کهکشانی ؛ میکس و مستر: کوشان حداد

 

عکس دانلود آهنگ جدید فرزان ملک زاده با نام قدمت رو چشمام

 

دانلود آهنگ جدید فرزان ملک زاده با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید فرزان ملک زاده در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

دانلود آهنگ جدید فرزان ملک زاده با نام قدمت رو چشمام

 

دانلود آهنگ جدید امیرعلی با نام نبینم اشکاتو

دانلود آهنگ امیرعلی به نام نبینم اشکاتو با بالاترین کیفیت

Download New Music By Amir Ali Called Nabinam Ashkato

ترانه, آهنگسازی, تنظیم, میکس و مستر: امیرعلی

 

عکس دانلود آهنگ جدید امیرعلی با نام نبینم اشکاتو

 

دانلود آهنگ جدید امیرعلی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید امیرعلی در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

متن آهنگ امیرعلی با نام نبینم اشکاتو

 

از کجا اومدی من که تو حبس بودم
من که عمری زندونی این قفس بودم
تو به من دادی حس آزادی
تو به قلبی که سال ها مرده بود دوباره حق زندگی دادی
نبینم اشکاتو بده من درداتو
آخه دلم فقط آروم میگیره با تو
نگیری نگاتو نبندی چشاتو
میدونی هیچکی نمیتونه بگیره جاتو
نبینم اشکاتو بده من درداتو
آخه دلم فقط آروم میگیره با تو
نگیری نگاتو نبندی چشاتو
میدونی هیچکی نمیتونه بگیره جاتو


رویاهامو دونه دونه از تو میخوام
از تو که شدی یه روزه همه دنیام
از تو که تنها امیدی واسه فردام
خوبه حالم وقتی که هستی تو پیشم
تازه هرچی جلوتر میرم عاشق تر میشم
دوست دارم حالی که الان دارم باشه حال همیشم
نبینم اشکاتو بده من درداتو
آخه دلم فقط آروم میگیره با تو
نگیری نگاتو نبندی چشاتو
میدونی هیچکی نمیتونه بگیره جاتو

دانلود آهنگ جدید امیرعلی با نام نبینم اشکاتو

دانلود آهنگ جدید شهاب کامویی با نام بیقرار

دانلود آهنگ شهاب کامویی به نام بیقرار با بالاترین کیفیت

Download New Music By Shahab Kamoei Called Bigharar

ترانه, آهنگسازی, تنظیم, میکس و مستر: شهاب کامویی

 

عکس دانلود آهنگ جدید شهاب کامویی با نام بیقرار

 

دانلود آهنگ جدید شهاب کامویی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید شهاب کامویی در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

متن آهنگ شهاب کامویی با نام بیقرار

 

اومدی دست محبتی شدی توی زندگیم سعادتی شدی
واسه تسکین دلِ خسته من مرحمی بر دلِ عاشقم شدی
اومدی روشنِ دل از قدمت خونه پر شد از همه عطر تنت
گلای باغچه به عشقت اومدن تا فداشن زیر پا و قدمت
حالا مال منی دنیای منی تو ستاره اقبال منی
تو نهایت احساس منی توی بازی عشق تک خال منی


بیقرارت منم عزیز جونم
چشم به راهت منم عزیز جونم
مستم از دیدن روی چو ماهت
زندگیم پر شد از شوق نگاهت
اگه نبودی دنیامو بسازی عاشقونه
دیگه به عشق کی داشتم تو زندگیم بهونه
عمری از خدا خواستم عشق من تو باشی
از تموم این دنیا سهم من تو باشی
حالا مال منی دنیای منی تو ستاره اقبال منی
تو نهایت احساس منی توی بازی عشق تک خال منی


اومدی دست محبتی شدی توی زندگیم سعادتی شدی
واسه تسکین دلِ خسته من مرحمی بر دلِ عاشقم شدی
اومدی روشنِ دل از قدمت خونه پر شد از همه عطر تنت
گلای باغچه به عشقت اومدن تا فداشن زیر پا و قدمت
حالا مال منی دنیای منی تو ستاره اقبال منی
تو نهایت احساس منی توی بازی عشق تک خال منی

دانلود آهنگ جدید شهاب کامویی با نام بیقرار

دانلود آهنگ جدید محمدرضا ایران نژاد با نام سخته

دانلود آهنگ محمدرضا ایران نژاد به نام سخته با بالاترین کیفیت

Download New Music By Mohammadreza Irannezhad Called Sakhte

ترانه, آهنگسازی, تنظیم, میکس و مستر: میلاد بهشتی

 

عکس دانلود آهنگ جدید محمدرضا ایران نژاد با نام سخته

 

دانلود آهنگ جدید محمدرضا ایران نژاد با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید محمدرضا ایران نژاد در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

متن آهنگ محمدرضا ایران نژاد با نام سخته

 

میشه کل دنیا رو تو چشم تو جا کرد
میشه روی ماهتو بدون وقفه نگاه کرد
اون نگاه گرم و رویایی تو همیشه دورم میکنه از کل غم ها
با تو خوشحالم قبل تو بودم یه آواره که بود تنهای تنها
سخته ازت دوری برام سخته
خیالم پیش تو تخته دل من واسه تو رفته
سخته ازت دوری برام سخته
خیالم پیش تو تخته دل من واسه تو رفته


من خستگیمو با تو در کردم عزیزم
من به چشمای تو هر لحظه مریضم
تو بخواه عمرمو پای تو میریزم
ای عشق زیبا با تو مردن خستگی هام
با تو بازم بهشتِ اینجا
مرده بودم زنده کردی تو منو مثل رویا
سخته ازت دوری برام سخته
خیالم پیش تو تخته دل من واسه تو رفته
سخته ازت دوری برام سخته
خیالم پیش تو تخته دل من واسه تو رفته

دانلود آهنگ جدید محمدرضا ایران نژاد با نام سخته

دانلود آهنگ جدید هادی انعامی با نام دنیام کنار تو

دانلود آهنگ هادی انعامی به نام دنیام کنار تو با بالاترین کیفیت

Download New Music By Hadi Enaami Called Donyam Kenare To

ترانه: مرجان تراب ؛ آهنگسازی: رضا آبزین ؛ تنظیم: معین حبیبی ؛ میکس و مستر: حسین پورمعصومی

 

عکس دانلود آهنگ جدید هادی انعامی با نام دنیام کنار تو

 

دانلود آهنگ جدید هادی انعامی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید هادی انعامی در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

دانلود آهنگ جدید هادی انعامی با نام دنیام کنار تو