دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید امیرحسین افتخاری با نام معجزه عشق

دانلود آهنگ امیرحسین افتخاری به نام معجزه عشق با بالاترین کیفیت

Download New Music By Amirhossein Eftekhari Called Mojezeye Eshgh

ترانه و آهنگسازی: مسیح ؛ تنظیم, میکس و مستر: سعید انصار

 

عکس دانلود آهنگ جدید امیرحسین افتخاری با نام معجزه عشق

 

دانلود آهنگ جدید امیرحسین افتخاری با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید امیرحسین افتخاری در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

متن آهنگ امیرحسین افتخاری با نام معجزه عشق

 

آن که با معجزه عشق تو آسان دلش آرام شد
آن که بی تاب تو شد از تو چنان مست و دلارام شد
خال ابروی تو را دید و دلش رشته آلام شد
آن که می خورده چنان در همگان شهره ایام شد
آن که دیوانه شد مست شد از عشق تو آسان منم
خسته از حال پریشان و هراسان که دارد تنم
منه دیوانه چرا قام نموندم همه عالم را
که قدم رنجه نمایی بدیسان چنین بر سرم
کی بجز تو حال منه دیوانه رو میفهمه
عاشق که بشی میگذری از تمامی سهمت
دنیات زیر بارونا خلاصه میشه با عشقت
هیچ کسی این تو و احساس تورو دیگه نمیفهمه


تو تمنای منو عشق و رویای منو حال و روزای منو میفهمی
چون که وامانده دلم از قرار تو ندارد سهمی
مست به گیسوی توام عاشق روی توام در پی بوی توام تا هستی
حال لبریز دلم میدود سمت دلت تا مستی
کی بجز تو حال منه دیوانه رو میفهمه
عاشق که بشی میگذری از تمامی سهمت
دنیات زیر بارونا خلاصه میشه با عشقت
هیچ کسی این تو و احساس تورو دیگه نمیفهمه
کی بجز تو حال منه دیوانه رو میفهمه
عاشق که بشی میگذری از تمامی سهمت
دنیات زیر بارونا خلاصه میشه با عشقت
هیچ کسی این تو و احساس تورو دیگه نمیفهمه

دانلود آهنگ جدید امیرحسین افتخاری با نام معجزه عشق

دانلود آهنگ جدید اشوان با نام دارم عاشق میشم

دانلود آهنگ اشوان به نام دارم عاشق میشم با بالاترین کیفیت

Download New Music By Ashvan Called Daram Ashegh Misham

ترانه و آهنگسازی: اشوان ؛ تنظیم: فرزاد ماهان ؛ میکس و مستر: محمد فلاحی

 

عکس دانلود آهنگ جدید اشوان با نام دارم عاشق میشم

 

دانلود آهنگ جدید اشوان با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید اشوان در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

متن آهنگ اشوان با نام دارم عاشق میشم

 

قبل اون این زندگی برای من هیچ حرف تازه ای نداشت
وقتی عاشقی محالِ هیچکسی بیاد تو قلب تو بشینِ جاش
اون حرف زدناش طرز نگاش پشت در صدای پاش
ما رازمون هیچ وقت نمیشه فاش تا تهش بمونه کاش
ای وای دارم عاشق میشم انگار
چشات چه کاری دستم داد که بردم همه رو از یاد
ای داد بیداد ای وای دارم عاشق میشم انگار
چشات چه کاری دستم داد که بردم همه رو از یاد


تصیر من نیست اگه یه وقتایی زیادی روت حساسم
اگه باعث شدی که هیچ کسو
بی غیر چشمای تو که تموم دنیای منه نشناسم
بیماره دلم نمیذاره برم بیخیال غم همیشه پشتتم
تو هم جایی نرو بینمون دوری بیاد
دلو دادم دست باد ای داد بیداد
اون حرف زدناش طرز نگاش پشت در صدای پاش
ما رازمون هیچ وقت نمیشه فاش تا تهش بمونه کاش
ای وای دارم عاشق میشم انگار
چشات چه کاری دستم داد که بردم همه رو از یاد
ای داد ای داد ای داد ای داد بیداد ای وای دارم عاشق میشم انگار
چشات چه کاری دستم داد که بردم همه رو از یاد

دانلود آهنگ جدید اشوان با نام دارم عاشق میشم

دانلود آهنگ جدید ایوان بند با نام منو دریاب

دانلود آهنگ ایوان بند به نام منو دریاب با بالاترین کیفیت

Download New Music By Evan Band Called Mano Daryab

ترانه: حدیث دهقان ؛ آهنگسازی: ایوان بند ؛ تنظیم, میکس و مستر: امیربهادر دهقان

 

عکس دانلود آهنگ جدید ایوان بند با نام منو دریاب

 

دانلود آهنگ جدید ایوان بند با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید ایوان بند در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

متن آهنگ ایوان بند با نام منو دریاب

 

دل به تو بستم و ول نکن دستمو آخه این دل همه چیز یه آدمه
آخ با چه لذتی به همین راحتی سر تو من من بهم میزنم با همه
بگی جونم برات بین من با چشات راز مخفی و پنهون یه رابطه ست
پیشم هر روز بمون نه یه روز درمیون تو واسم واجبی آخه مثل نفس
قفلم من رو چشات بگی جونم برات منه دیوونه رو دریاب
اصلا هرچی غمو عالمو آدم رو دیگه ول کن منو دریاب
قفلم من رو چشات بگی جونم برات منه دیوونه رو دریاب
اصلا هرچی غمو عالمو آدم رو دیگه ول کن منو دریاب
منو دریاب


رونده دلم وامونده دلم تو هرجوری میتونی راه بیا با منه حساس
جایی نرو تنهایی نرو دلمو خالی میکنم برات جای تو اینجاس
قفلم من رو چشات بگی جونم برات منه دیوونه رو دریاب
اصلا هرچی غمو عالمو آدم رو دیگه ول کن منو دریاب
قفلم من رو چشات بگی جونم برات منه دیوونه رو دریاب
اصلا هرچی غمو عالمو آدم رو دیگه ول کن منو دریاب
منو دریاب

دانلود آهنگ جدید ایوان بند با نام منو دریاب

دانلود آهنگ جدید شیث رضایی با نام ای کاش

دانلود آهنگ شیث رضایی به نام ای کاش با بالاترین کیفیت

Download New Music By Sheys Rezaei Called Ey Kash

ترانه و آهنگسازی: مسعود صادقلو ؛ تنظیم, میکس و مستر: سعید سام

 

عکس دانلود آهنگ جدید شیث رضایی با نام ای کاش

 

دانلود آهنگ جدید شیث رضایی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید شیث رضایی در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

دانلود آهنگ جدید شیث رضایی با نام ای کاش

 

دانلود آهنگ جدید فرشید ادهمی با نام تا کی

دانلود آهنگ فرشید ادهمی به نام تا کی با بالاترین کیفیت

Download New Music By Farshid Adhami Called Ta Key

ترانه: عاطفه حبیبی ؛ آهنگسازی و تنظیم: فرشید ادهمی ؛ میکس و مستر: معین راهبر

 

عکس دانلود آهنگ جدید فرشید ادهمی با نام تا کی

 

دانلود آهنگ جدید فرشید ادهمی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید فرشید ادهمی در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

متن آهنگ فرشید ادهمی با نام تا کی

 

تا کی نباشی این باشه حالم
بی تو یه روزم طاقت ندارم
تا کی بسازم تا کی بسوزم
با درد عشقی که تو قلبمه هنوزم
تا کی نبینم تورو دیوونه ترشم
خیره به عکس تو و دیوار و درشم
تا کی دوری تا کی صبوری
آروم باشم بی تو چجوری
تا کی انقدر مغروری
تا کی حرف این آدماشم
از خواب هر شب با گریه پاشم
انقدر دیوونت باشم


دلِ من جوری گرفته که بگم آروم آروم بارون میباره
دلِ من چی شده چرا هرکی که دوسش داری میره تنهات میذاره
تا کی دوری تا کی صبوری
آروم باشم بی تو چجوری
تا کی انقدر مغروری
تا کی حرف این آدماشم
از خواب هر شب با گریه پاشم
انقدر دیوونت باشم

دانلود آهنگ جدید فرشید ادهمی با نام تا کی