دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی با نام ببین چقدر دوست دارم

دانلود آهنگ سیامک عباسی به نام ببین چقدر دوست دارم با بالاترین کیفیت

Download New Music By Siamak Abbasi Called Bebin Cheghadr Dooset Daram

ترانه, آهنگسازی, تنظیم, میکس و مستر: سیامک عباسی

  

عکس دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی با نام ببین چقدر دوست دارم

 

دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

دانلود آهنگ جدید سیامک عباسی با نام ببین چقدر دوست دارم

 

دانلود آهنگ جدید برنا غیاث با نام هوامو داری

دانلود آهنگ برنا غیاث به نام هوامو داری با بالاترین کیفیت

Download New Music By Borna Qias Called Havamo Dari

ترانه: النا شکیبا ؛ آهنگسازی: علی شکیبا ؛ تنظیم, میکس و مستر: امیر ابدی

 

عکس دانلود آهنگ جدید برنا غیاث با نام هوامو داری

 

دانلود آهنگ جدید برنا غیاث با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید برنا غیاث در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

متن آهنگ برنا غیاث با نام هوامو داری

 

همه دنیامو بهت میدم تا مطمئن بشم دیگه مال منی
دوست دارم تا آخرین لحظه عمر توی چشمای خودم زل بزنی
دل من عاشق خودخواه که نیست نمیخواد قلب تورو حبس کنه
فقط اون که عاشقِ میتونه عمقِ این حسادت رو لمس کنه
خیالمو راحتِ راحت کن از این که هستی
از این که غیر از خود من به هیچکی دل نبستی
از این که تا ابد کنارمی هوامو داری
از این که حس کنم بجز من هیچکسو نداری
هیچکسو نداری…


همه دنیامو بهت میدم تا تو فقط ببینی احساس منو
به تو دلبستم خواستم با من واقعا حس کنی عاشق شدنو
بیا تنهایی رو از دلم بگیر بیا آرامشو خراب کن
اگه صد دفعه به دنیا اومدی تا همیشه منو انتخاب کن
خیالمو راحتِ راحت کن از این که هستی
از این که غیر از خود من به هیچکی دل نبستی
از این که تا ابد کنارمی هوامو داری
از این که حس کنم بجز من هیچکسو نداری
خیالمو راحتِ راحت کن از این که هستی
از این که غیر از خود من به هیچکی دل نبستی
از این که تا ابد کنارمی هوامو داری
از این که حس کنم بجز من هیچکسو نداری
هیچکسو نداری…
خیالمو راحتِ راحت کن از این که هستی
از این که غیر از خود من به هیچکی دل نبستی
از این که تا ابد کنارمی هوامو داری
از این که حس کنم بجز من هیچکسو نداری
هیچکسو نداری…

دانلود آهنگ جدید برنا غیاث با نام هوامو داری

دانلود آهنگ جدید داوود ابراهیمی با نام نرو از پیشم

دانلود آهنگ داوود ابراهیمی به نام نرو از پیشم با بالاترین کیفیت

Download New Music By Davood Ebrahimi Called Naro Az Pisham

ترانه و آهنگسازی: سینا شعبانخانی ؛ تنظیم: آرش خیام ؛ میکس و مستر: آرش پاکزاد

 

عکس دانلود آهنگ جدید داوود ابراهیمی با نام نرو از پیشم

 

دانلود آهنگ جدید داوود ابراهیمی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید داوود ابراهیمی در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

دانلود آهنگ جدید داوود ابراهیمی با نام نرو از پیشم

 

دانلود آهنگ جدید امیر مانی با نام مگه دیدی تو

دانلود آهنگ امیر مانی به نام مگه دیدی تو با بالاترین کیفیت

Download New Music By Amir Mani Called Mage Didi To

ترانه و آهنگسازی: تیسا ؛ تنظیم, میکس و مستر: شهریار علوی

 

عکس دانلود آهنگ جدید امیر مانی با نام مگه دیدی تو

 

دانلود آهنگ جدید امیر مانی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید امیر مانی در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

متن آهنگ امیر مانی با نام مگه دیدی تو

 

یه رویای قشنگِ واسه من که باشی توی زندگیم
با من هر شب از آرزوهات و رویات بگی
مطمئن باشی یکی مرهم غصه هاته
که اگه غمگین اومدی با خنده رو لب هات بری
یه خونه قد دستای من و تو که پا به پامون تا ابد بمونه
برای عشقمون که واقعیِ این حلقه ها یه عمر میشه نشونه
بگو مگه دیدی تو دیوونگی تا این حد
اونی که بی تو میمرد دلشو به نامت زد
بگو مگه دیدی تو کسی مثه من باشه
مگه کسی اینجوری میشه تو دلت جاشه
بگو مگه دیدی تو دیوونگی تا این حد
اونی که بی تو میمرد دلشو به نامت زد
بگو مگه دیدی تو کسی مثه من باشه
مگه کسی اینجوری میشه تو دلت جاشه


هزار و یک شب از تو میخونم بدون تو زنده نمیمونم
بدون هوای قلبتو دارم اگه دلت بگیره تر میشه گونم
بگو مگه دیدی تو دیوونگی تا این حد
اونی که بی تو میمرد دلشو به نامت زد
بگو مگه دیدی تو کسی مثه من باشه
مگه کسی اینجوری میشه تو دلت جاشه
بگو مگه دیدی تو دیوونگی تا این حد
اونی که بی تو میمرد دلشو به نامت زد
بگو مگه دیدی تو کسی مثه من باشه
مگه کسی اینجوری میشه تو دلت جاشه

دانلود آهنگ جدید امیر مانی با نام مگه دیدی تو

دانلود آهنگ جدید آرمان فرحی با نام روز بارونی

دانلود آهنگ آرمان فرحی به نام روز بارونی با بالاترین کیفیت

Download New Music By Arman Farahi Called Rooze Barooni

ترانه: آمنه عیوض پور ؛ آهنگسازی و تنظیم: علی آتش افروز ؛ میکس و مستر: محمد فلاحی

 

عکس دانلود آهنگ جدید آرمان فرحی با نام روز بارونی

 

دانلود آهنگ جدید آرمان فرحی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید آرمان فرحی در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

متن آهنگ آرمان فرحی با نام روز بارونی

 

یه روز بارونی منو بغل کردن
خیابونایی که بی تو پر دردن
آغوش هر کوچه سرد و نفس گیره
زمان به یاد تو داره عقب میره
بشور بازم بارون از رو تنم جاشو
هرچی ازش مونده فکر و خیالاشو
بازم توی رویام انگار قدم هاشو
میشنوم و دنیام نداره دنیاشو


من موندم و بارون تو موندی و فراموشی
چه دنیای سردی چه شهر خاموشی
بی چتر و بی دستات بازم تو بارونم
جهنمِ اینجا داغونِ داغونم
دستام تو نیستی و بدون تو یخ بستن
چشمام حتی به این نبودنات دل بستن
سرده تنم یه آغوش دوبارتو میخواد
روزام حتی به این نبودنات دلبستن
بشور بازم بارون از رو تنم جاشو
هرچی ازش مونده فکر و خیالاشو
بازم توی رویام انگار قدم هاشو
میشنوم و دنیام نداره دنیاشو

دانلود آهنگ جدید آرمان فرحی با نام روز بارونی