دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد با نام یار

دانلود آهنگ حمید هیراد به نام یار با بالاترین کیفیت

Download New Music By Hamid Hiraad Called Yar

ترانه و آهنگسازی: حمید هیراد

 

عکس دانلود آهنگ جدید حمید هیراد با نام یار

 

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

متن آهنگ حمید هیراد با نام یار

 

میرقصیدم میچرخیدم
نگاه گیرای تو را میدزدیدم
میچرخیدم هی میرقصیدم
نفس نفس به دور تو میپیچیدم
مینشینی به برم امانم ببری
نظر کنی به حال من توانم ببری
آمده ای دلبر من روانم ببری
دل یکی یار یکی دل یکی دلدار یکی
دلِ دیوونه من عاشق دیدار یکی
آی دلِ دیوونه من عاشق دیدار یکی
دل یکی یار یکی دل یکی دلدار یکی
مونس و غمخوار یکی
دلِ دیوونه من عاشق رفتار یکی
وای دلِ دیوونه من عاشق رفتار یکی

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد با نام یار

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.