دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها با نام مگه من مردم

دانلود آهنگ مجید خراطها به نام مگه من مردم با بالاترین کیفیت

Download New Music By Majid Kharatha Called Mage Man Mordam

ترانه و آهنگسازی: مجید خراطها ؛ تنظیم, میکس و مستر: مجید الماسی

 

عکس دانلود آهنگ جدید مجید خراطها با نام مگه من مردم

 

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

متن آهنگ مجید خراطها با نام مگه من مردم

 

مگه من مردم که بذارم دلِ تو حتی یکم بگیره
نمیذارم کسی بجز من دوتا دستاتو محکم بگیره
دوست دارم به خدا تا وقتی بمیرم
دوست دارم تا نگی بخشیدی نمیرم
دوست دارم چند شبه خیلی گریه کردم
دوست دارم وای الهی دورت بگردم
وای الهی دورت بگردم

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها با نام مگه من مردم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.