دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی با نام دنیامی

دانلود آهنگ گرشا رضایی به نام دنیامی با بالاترین کیفیت

Download New Music By Garsha Rezaei Called Donyami

ترانه, آهنگسازی, تنظیم, میکس و مستر: گرشا رضایی

 

عکس دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی با نام دنیامی

 

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

متن آهنگ گرشا رضایی با نام دنیامی

 

دنیامی تو مثه نفس میمونی هرجا همرامی
میدونی تموم زندگیمی دنیام
دیگه چی بگم بمونی و نری
شاید شد شاید موندی دوباره هرچی باید شد
نگو هیچی روبراه نمیشه شاید شد
دیگه چی بگم بمونی و نری
نگاهم کن یه نگاه تو میتونه زندگیم باشه
تو که بودنت میتونه دلخوشیم باشه
بذار حس کنم همیشه دارمت
نگاهم کن بذار زندگی دوباره با تو برگرده
ببین عشقمون روزای سختو طی کرده
بذار حس کنم همیشه دارمت


دیگه داره بد میشه ولی من نمیخوام از تو یک قدم دورشم
بخوامم نمیشه جز تو با کسی جورشم
دیگه چی بگم بمونی و نری
توی دلم آتیشه نمیخوام بدونی حالمو تو این روزا
کسی چی میدونه از یه آدم تنها
دیگه چی بگم بمونی و نری
نگاهم کن یه نگاه تو میتونه زندگیم باشه
تو که بودنت میتونه دلخوشیم باشه
بذار حس کنم همیشه دارمت
نگاهم کن بذار زندگی دوباره با تو برگرده
ببین عشقمون روزای سختو طی کرده
بذار حس کنم همیشه دارمت

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی با نام دنیامی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.